FAQ

INFORMAȚII DESPRE PRODUSE

Ce dimensiune de laptop încape în Geansac?

Ghiozdanul are un compartiment dedicat unui laptop de 15 inch. Buzunarul este căptușit cu un burete subțire ce asigură potecția laptopului. Dimensiunea acetui buzunar este de 37 x 28 cm.

Ce materiale folosiți?

Materialele folosite sunt de cea mai bună calitate, asigurând uzură minimă pe timp îndelungat. Pielea bizonată este 100% naturală, iar căptușeala de culoare neagră este 100% polyester. Atât accesoriile cât și fermoarul, sunt metalice.

INFORMAȚII DESPRE COMANDĂ

Care este termenul de garanție?

Produsele au garanție valabilă 30 zile, dar aceasta acoperă numai defectele de fabricație și nu daunele cauzate de utilizarea necorespunzatoare. În funcție de gravitatea situației, produsul va fi reparat sau înlocuit cu unul nou.

Care este politica de retur?

Puteți retuna produsele în termen de maximum 14 zile calendaristice, fără să vă motivați decizia, doar dacă acestea sunt în stare impecabilă. Cheltuielile de transport vor fi suportate de către client.

Cum comand un produs dacă acesta nu se află momentan în stoc?

Dacă produsul pe care îl doriți nu este momentan pe stoc, puteţi opta pentru a fi notificat prin email, de îndată ce acesta este valabil. Vă rugăm să nu uitaţi că produsele noastre sunt handmade, ceea ce înseamnă că depindem de mai mulţi factori: furnizorul de piele, furnizorii de accesorii etc. De aceea, pot exista întârzieri neprevăzute, însă vă asigurăm că vom face tot posibilul pentru readucerea produselor în stoc.

Câte produse pot comanda?

Puteți comanda oricâte produse doriți, în limita stocului disponibil. Dacă numărul de produse depășește stocul, vă puteţi înscrie pe lista de aşteptare şi veţi fi notificat prin email.

INFORMAȚII DESPRE PLATĂ

Pot plăti online cu cardul?

Da, se poate plăti cu cardul pe site-ul famousninja.ro. Prin colaborarea noastră cu procesatorul de plată EuPlatesc.ro, am făcut acest lucru posibil. Trebuie să dețineți un card Visa, MasterCard sau Maestro activ, indiferent de moneda în care el a fost emis.

Pot plăti ramburs?

Da, este posibilă plata de tip ramburs. Asigurați-vă că alegeți această metodă de plată în procesul de checkout. Un reprezentant al firmei de curierat DPD Curier va încasa contravaloarea comenzii dumneavoastră. Această metodă de plată este comisionată cu 5 lei şi se aplică automat în pasul de finalizare comandă.

INFORMAȚII DESPRE LIVRARE

Se poate livra în afara României?

Momentan, nu oferim livrare în afara teritorului României prin intermediul site-ului. Cu toate acestea, ne dorim ca produsele noastre să ajungă la clienți, indiferent de locația acestora. Așadar, dacă doriți să comandați din afara României, vă rugăm să ne contactați la contact@famousninja.ro.

Cum aflu statusul comenzii?

Veți primi automat, prin e-mail, statusul comenzii Dvs. cuprinzând informațiile necesare produselor comandate, însoțit și de factura fiscală.

Care este termenul de livrare?

Termenul de livrare pentru produsele aflate în stoc este de 2 zile lucrătoare (dacă comanda este efectuată până în ora 15:00). În cazul în care apare orice modificare neprevăzută, vă vom contacta telefonic sau prin email. Pentru orice alte nelămuriri, vă stăm la dispoziție la contact@famousninja.ro.

Care este costul de livrare?

Pentru reședințele principale de județ, valoarea transportului este de 9 LEI. Pentru celelalte orașe, costul transportului se va calcula automat, în timpul procesului de checkout, conform grilei de taxare DPD Curier. Dacă optaţi pentru plată ramburs, se va percepe un comision de 5 lei, ce se aplică automat odată aleasă această metodă.

Mai ai alte întrebări? Contactează-ne!